Asistenční služba TRAVEL ASISTENT ClickToClaim_50x50

Travel Asistent Maxi je asistenční služba, která zahrnuje okamžitou pomoc cestujícím v případě omezení, které vzniknou v letecké dopravě vlivem pandemie Covid-19. součástí této služby je také pomoc s refundací letenek a asistence při problémech se zavazadly. Travel Asistenta si můžete koupit jednoduše v průběhu online rezervace letenek za pouhých 89 Kč / osoba.

Co získáváte

  • Zcela unikátní službu Covid Assistance
  • Refundation Air Ticket Services (RATS)
  • 24/7 nonstop asistenční linku
  • Ověření nároku na finanční kompenzaci zdarma
  • Kompexní servis při vymáhání finanční kompenzace
  • Právní zastoupení zdarma v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
  • Službu Claim Baggage
  • Cenově nejvýhodnější nabídku při vyřizování kompenzace

Co získáváte díky Covid Assistance?

  • Pomoc klientům přímo na mezinárodních letištích
  • Aktuální informace a pravidla pro vycestování z ČR
  • Součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas a co nejblíže bydiště, díky síti smluvních zdravotnických zařízení

 

Měli jste problém s vaším letem?

 

ZDARMA si ověřte možnost finančního odškodnění ve výši 250 - 600 EUR 

 

Podání žádosti TRAVEL STANDARD 

Jak ověřit Váš nárok? Žádost o kompenzaci můžete vyplnit zde:

PODAT ŽÁDOST

 

Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 - 600 EUR, v závislosti na délce letu. Lhůta pro uplatnění nároku kompenzace ze zpožděného nebo zrušeného letu je 6 měsíců od data původního plánovaného data odletu.

Prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný.

Na základě zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací mohou našim klientům vyřídit jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.

*Při splnění podmínek vyplývajících z Nařízení ES 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.

 

Příklady z praxe Click2Claim

Paní W. cestovala z Vídně do Bangkoku, její let byl na příletu opožděn o 5 hodin. Paní W. uplatnila nárok a byla jí přiznána kompenzace ve výši 600 EUR.

Pan T. se neúspěšně pokoušel nárokovat kompenzaci za let z Říma do Prahy. Podal žádost o kompenzaci prostřednictvím Click2Claim, a poté dopravce kompenzaci vyplatil.

 

 

Asistenční služba TRAVEL ASISTENT 

Zakoupit Travel Asistenta můžete jednoduše v průběhu online rezervace letenek.
Za pouhých 89 Kč / osoba si předplatíte kompletní servis v případě provozních nepravidelností v letecké dopravě.

Co získáváte

  • Cenově nejvýhodnější nabídka při vyřizování kompenzace (provize Click2Claim je pouze 19% z vymožené částky)
  • Asistenční služba v případě nepravidelností s letem
  • Právní zastoupení zdarma v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
  • 24/7 asistenční linka

Popis asistenční služby TRAVEL ASISTENT

V případě, že vám vznikne na cestě újma v podobě výše uvedených nepravidelností v letecké dopravě, Click2Claim zajistí vyřízení případné finanční kompenzace. Na webu www.click2claim.eu podáte on-line žádost s vyplněním kódu Travel Asistenta.

K dispozici vám je bezplatná asistenční linka 24/7, kam se můžete obrátit v případě vzniku provozní nepravidelnosti. Infolinka slouží k poskytnutí informací, na co vám vzniká nárok v konkrétní situaci dle Nařízení ES 261/2004. Vlastní péči a náhradní přepravu je Vám povinen poskytnout operující dopravce.

Kód Travel Asistenta obdržíte e-mailem 1 den po vystavení letenky v koordinaci se společností Click2Claim. Na základě tohoto kódu Vám bude z vymožené finanční kompenzace účtována snížená provize (19 % vč. DPH) dle ceníku, který je dostupný na webu www.click2claim.eu.

  • Asistenční služba Travel Asistent v ceně 49 Kč je určena pro jednoho cestujícího s nárokem na vlastní sedadlo v letadle bez ohledu na věk a lze jej využít pouze ve spojení s konkrétní rezervací a letenkou.
  • V případě změny v rezervaci letu, k němuž byla asistenční služba Travel Asistent zakoupena, se těmto změnám asistenční služba Travel Asistent přizpůsobí.
  • Asistenční službu Travel Asistent je možné uplatnit jeden kalendářní rok od data jejího zakoupení.
  • Poplatek za službu Travel Asistent je nevratný.